Nog 5 en halve maand

13 februari 2012 - Zaanstad, Nederland

Vandaag dus een reisblog gestart voor een reis die pas over vijf en halve maand begint. De hotels voor de drukst bezochte plaatsen hebben we geboekt, de auto is geregeld en de tickets zijn gekocht. Bart is nu al zenuwachtig...wat moet dat worden als het straks echt zo ver is?

Het voordeel van zo vroeg al beginnen is dat je steeds meer ideeen krijgt om te verwerken in de reis. Gisteren heb ik zitten zoeken of er in de periode dat we in Seattle zijn, misschien een football of baseball wedstrijd is die we kunnen bezoeken. De jongens waren wild enthousiast.

Ook vind ik het een sport om plekjes te vinden, waar niet zoveel touristen komen. Als ik zo op de computer aan het zoeken ben, zit ik in mijn gedachten al in Amerika en ben ik dus al een beetje op vakantie. Heerlijk.

Toon laat dit allemaal gelaten over zich heen komen.... Hij had net zo lief drie weken op Texel gaan zitten. Maar hij ziet hoe enthousiast wij met zijn drieen zijn en dat vindt hij ook wel weer leuk. Voor hem heb ik een grote Dodge Grand Caravan gehuurd zodat hij in iedere geval heel relaxed kan sturen. Dat toverde wel een glimlach op zijn gezicht...

1. Opa en oma:
    5 maart 2012