de reis naar berlijn

5 juli 2015 - Berlijn, Duitsland

eindelijk...eindelijk was het dan zover. inge duidelijker zwaarder beladen dan marianne, gingen we naar amsterdam waar de trein.......naturlijk vertraging had. vervolgens zaten we naast een babbelzieke canadees dus vette pret. Toen we net de grens over waren raakte de trein oververhit en moesten we een half uurtje afkoelen. Toch maar even op de duitse telefoon gekeken of we de aansluiting zouden halen..... sterker nog.....wegens het noodweer in duitsland was hij opgeheven. pfft. dat betekende dat we met al onze bagage op de grond moesten zitten. tja.... gelukkig dat de airco het wel deed en uiteindelijk kwamen we met drie kwartier vertraging aan. Op een mega station. echt enorm. Gelukkig staat ons hotel vlakbij het station want de hitte is zinderend. Vanavond zijn we naar de Brandenburger Tor gelopen en hebben heerlijk zitten eten unter den Linden. En ik moet eerlijk zeggen....dat bier smaakte echt geweldig!

nu liggen we als 2 dode vogeltjes op bed... zo nog een glaasje van defles sctvdie we hebben gekregen van het hotel en dan lekker slapen. het zal mij benieuwen hoe luidruchtig inge is. tot morgen

1. Annemiek en Dirk:
    6 juli 2015
    Veel plezier daar in Berlijn, Inge+Marianne.