gelukkig geen hoogtevrees

15 augustus 2012 - Seattle, Washington, Verenigde Staten

Vanmorgen naar Pike Market geweest.Ons hotel zit daar heel dichtbij dus daar waren we zo. Pike Market staat bekend om zijn vis en verse producten. iets dat wij in Nederland wel gewend zijn, maar hier is dat dus een attractie. Het leek een beetje op de zwarte markt en dus shoppen....altijd leuk voor mij. De attractie is dat ze daar met vissen overgooien en daar maken ze dan ook een heel spectakel van. Leuk! Bart en Martijn hebben allebei schoenen gekocht van DC die hier echt een stuk goedkoper zijn. Voor een skateboard kon Bart niet slagen. daarna zijn we naar de colombiatower gelopen want die is veel hoger dan spaceneedle. Het was een beleving op zich. We zoefden naar de 40ste en daarna naar de 73ste. In totaal waren er 80 verdiepingen. Het uitzicht was gewoon geweldig. gelukkig was het bijzonder helder en konden we kijken tot mount rainier. werkelijk super. Vooral het springen in de lift tijdens het dalen van de lift was kicken! We hebben bij Pike Market weer vis gegeten (ja alweer) en zitten nu uit te buiken. Nog veertig uur te gaan....snik.