geweldige afsluiter

16 augustus 2012 - Seattle, Washington, Verenigde Staten

Na een rumoerig nachtje, we zitten ten slotte midden in het centrum, zijn we aan onze laatste dag begonnen. we zijn om elf uur richting het safeco stadium gegaan om de honkbal (baseball) wedstrijd te zien tussen de Tampa Rays ( uit Florida) en de Seattle Mariners. Gelukkig gaat de honkbalcompetitie in de zomer gewoon door. We wilden eigenlijk naar een football wedstrijd maar die spelen nu dus niet. In de honkbalcompetitie spelen ze drie wedstrijden in drie dagen tegen de zelfde tegenstander omdat de reistijden natuurlijk zo lang zijn. Maandag hadden de Mariners verloren, dinsdag gewonnen, dus vandaag washeel spannend. Ik heb eerlijk gezegd niet zoveel met voetbal en Toon al helemaal nie, maar de jongens keken er erg naar uit. Het was behoorlijk druk,maar gelukkig waren er nog kaartjes. Voor 68 dollar met het hele gezin en daar zaten de bonnen voor 32 dollar aan eten bij in. Valt dus reuze mee. Ik weet niet eens wateen voetbalwedstrijd kost....En toen kwamen we in dat stadion....groooooooott! Enorm. Het was precies zoals je in films ziet. Mensen dienzichzelf op zo een groot scherm zien, venters met eten,  een hele enthousiaste omroeper, een mascotte, veel eten en toen de wedstrijd. Honkballers zijn niet de beste topatleten,maar het was wel spannend, en iedereen doet mee. Kinderen, bejaarden iedereen is enthousiast, geen onvertogen woord. En we stonden mee te juichen en te klappen, het was gewoon enig. Amerikaanser dan dit heb ik het deze vakantie niet gezien. Helaas hebben de jongens geen bal gevangen, maar ze hebben zo genoten. Het was de perfecte afsluiter. Kom je ooit in Amerika......doen!

1. Annemiek en Dirk:
    16 augustus 2012
    haha.. we genieten omdat jullie zo genoten hebben.
    Maar wie hebben er nu eigenlijk gewonnen?
    Goede terugreis, de overgang wat weer betreft zal jullie heel erg meevallen!
    XXX
    Dirk, Annemiek, en Robin
  2. Ingrid:
    16 augustus 2012
    Hi Guys, Het was echt leuk jullie ervaringen te lezen!! Ik wens jullie een heel goeie terugreis, tot gauw!! Groetjes en veel liefs, Ingrid.
  3. Fam constant:
    16 augustus 2012
    ik heb elke dag jullie verhaal gelezen heel erg leuk.
    ( stiekum ook wel heel erg jaloers)
    fijne terug reis en dan spreken we elkaar gauw.

x karin en de rest.
  4. Margriet:
    16 augustus 2012
    Hey lieve inkelepink en mannen.... Was even stil van mijn kant, maar heb jullie dagelijks gevolgd hoor via het mobieltje.. Vandaag ons laatste dagje in t zonovergoten Putten... En vanavond weer richting huis en jullie richting Airport... Hele goede vlucht en tot heel gauw!!!! X