sushi in seattle

14 augustus 2012 - Seattle, Washington, Verenigde Staten

vanmorgen vertrokken voor de laatste autorit van de vakantie. We zijn eerst naar het hotel gereden en hebben daar onze spullen neergezet. daarna hebben we de autonteruggebracht naar de autoverhuur. Seattle ligt tegen een berg op en autorijden is hier niet makkelijk. de handrem van de auto zit op de plek waar normaal de koppeling zit, maar dan komt hij veel hoger. een hellingproef is dus veel lastiger hier. we hebben in totaal 2980 mijl gereden, dat is dus 4500 kilometer. Dat is ongeveer 1000 kilometer meer dan ik gedacht had, maar het was het wel waard! we zijn met de lightrail terug gegaan naar seattle en dan ga je natuurlijk meteen vergelijken met je eigen trein. Nou ik ben blij om te kunnen zeggen dat het hier ook wel eens fout loopt want halverwege werd er gezegd dat we niet verder konden en met de bus verder moesten. Het personeel draaide de deuren dicht en liepen gewoon de andere kant op....kijk, dan doen wij bij de fyra dan toch weer beter!!! We hadden in nederland al gezien dat er een goed sushirestaurant zat dus daar zijn we naar toe gegaan. bart en toon gingen voor het eerst met stokjes eten en dat was zeer lachwekkend. gelukkig vonden ze het allebei erg lekker dus dat gaan we in Nederland nog een keer doen. joepie. martijnnam een salade en wat kip want die eet natuurlijk geen vlees! Het is heerlijk warm nog en zitten op de vierde verdieping van het hotel lekker uit de ramen naar beneden te kijken. er lopen wel heel interessante types voorbij.....