heel erg bedankt

19 augustus 2012 - Wormer, Nederland

We zijn weer thuis!!!

En hoewel we het heerlijk hebben gehad is het toch ook wel weer fijn om thuis te zijn. Roos ging compleet uit haar dak en was zo blij om ons weer te zien! Ondertussen hebben we allemaal lekker last van een jetlag en met deze warmte is dat niet echt heel fijn.

Ik ga het reisblog bij deze dus afsluiten en ik wil iedeednreen heel erg bedanken voor het meeleven met ons tijdens de reis. We hebben er heel veel plezier aan beleefd om bijna elke dag aan de reisverslagen te schrijven en het was iedere keer weer enig om bij het wakker worden te ontdekken dat mensen gereageerd hebben op ons verslag. Heel leuk om te weten dat mensen bij het ontbijt onze belevenissen lazen en we konden ook via de reislogger zien dat ons verslag veel gelezen werd. Echt ontzettend leuk!

Inmiddels is de creditcard leeg en Toon heeft het weer even gehad met de verre bestemmingen. Volgend jaar zal het waarschijnlijk gewoon weer de camping worden, maar eerlijk gezegd kijk ik al weer uit naar een volgende interessante reis. ;)))  We houden jullie op de hoogte!

Nogmaals bedankt en ik wens iedereen nog een fijne zomer...

Liefs van Bami Wals (voor wie dit niet begrepen Bart, Antoon, Martijn en Inge)

1. Annemiek en Dirk:
    19 augustus 2012
    Jullie ook nog erg bedankt voor alle leuke verhalen en foto's.
    Allemaal heel veel sterkte met de jetlag, nu lekker bijkomen van de reis.
    En het warme weer is in Nederland voorbij voor je er erg in hebt, hoor. Geniet er nog maar even van.
    Kusjes Dirk & Annemiek