aangekomen

27 juli 2012 - Seattle, Washington, Verenigde Staten

Na een vlucht vol turbulentie zijn we eindelijk aangekomen in Seattle. Het weer onderweg was schitterend en we hebben prachtige foto's gemaakt van  Groenland en zijn ijsbergen.Martijn werd in Ijsland uitgekozen voor een veiligheidscheck en die ging al met samengeknepen billen naar de  douane. Het viel gelukkig alles mee en ze hebben de heroine niet gevonden! De douane in Nederand was ongelofelijk streng maar in Amerika totaal niet. Vreemde gewaarwording. Dat hadden we juist andersom verwacht. We waren in Seattle lichtelijk in paniek omdat we na aankomst de bagage van de band hadden gehaald en hem daarna weer in moesten leveren. Vervolgens moesten we met een soort metro een kilometer verderop zijn, waarna we twee minuten later de bagage weer konden ophalen. Weird. Het vliegen met een ijslandse vliegmaatschappij is wel wat vreemd maar toch prima. We zitten inmiddels op onze hotelkamer met een pizza achter de kiezen en een glas ouzo naast ons. We zijn inmiddels ruim vierentwintig uur wakker dus zal het niet lang meer duren totdat de man met de hamer komt. Morgenochtend gaan we de auto ophalen en aan de echte reis beginnen.

1. Marijke & Aryan:
    27 juli 2012
    Ouzo? Ouzo? Weet je zeker dat je de goeie kant bent uitgevlogen... .. ;-))
    fijn om te horen dat het 1e stuk goed is gegaan. Nog hééééél veel plezier. Liefs
    Aryan & Marijke
  2. Annemiek en Dirk:
    27 juli 2012
    Wat zullen jullie heerlijk slapen zeg!
    Of misschien ook wel niet van alle opwinding, met zoveel moois in het vooruitzicht. Droom maar lekker.
    Dirk & Annemiek
  3. Gondolala:
    27 juli 2012
    En.......goed geslapen in jullie king size bed? Na een lekker stevig ontbijtje zitten jullie nu vast en zeker in de grote Dodge (rijdt-ie lekker Toon?) op weg naar Winthrop in Canada! Fijne vakantie hoor, geniet van alles om jullie heen. Roos vermaakt zich hier kostelijk met buurjongen Radley en de katten Bryce en Kane. Dus dat gaat helemaal goed. Vannacht hebben we haar niet gehoord en vanmorgen stond ze vrolijk kwispelend onderaan
    de trap. Na een lekkere wandeling en een bak voer ligt alles lekker uit te buiken en is het rust. Wens jullie fijne dag!
    Lieve groet van Ruud & Gon
  4. Nancy en Jurgen:
    27 juli 2012
    Fijn om te horen dat jullie die kermisattractie hebben overleefd. A bumpy ride zullen we maar zeggen. Goed trouwens dat jullie de contrabande zelf maar meegenomen hebben. martijn heeft nog een leven voor zich :-) . Trouwens ook erg jammer dat je ook eens moet slapen. Jammer dat je geen 3 weken achterelkaar wakker kunt zijn. Hier alles goed en we zullen jullie dagelijks lezen. Veel plezier en succes.
  5. Nancy en Jurgen:
    27 juli 2012
    Hee mijn reactie is weg. Fijn dat jullie er zijn en we zullen jullie avonturen iedere dag lezen.
  6. Hennie:
    27 juli 2012
    Hoi, leuk dat het nu eindelijk is begonnen. Heel veel plezier samen. Kuskus, Hennie
  7. Opa en oma:
    27 juli 2012
    Blij te horen dat jullie goed zijn aangekomen en hopen dat er een last van Toon is afgevallen en ook zijn hoofdpijn tot het verleden behoort. Wij wensen jullie viertjes een onwijs leuke vakantie toe trap, trap alle spanningen de hoek in en ga lachend op pad. Tot horens!!! Oma en Opa
  8. Fam constant:
    27 juli 2012
    fijn dat jullie goed zijn aangkoemen.
    leuk om jullie zo te volgen.
    x karin.
  9. Margriet:
    27 juli 2012
    Ja maar waar zitten jullie nou? Italie met die pizza"s, griekenland met die ouzo.... pfffff... tell us!!!
    heb jullie whatsappje ontvangen! ENJOY!!!!
  10. Superfurry:
    31 juli 2012
    Hahahaha de grappig ..de Heroine wuahahah =) mooie auto trouwens!!