regenwoud

1 augustus 2012 - Forks, Washington, Verenigde Staten

vandaag laat opgestaan en lekker gelummeld. we hebben in deze vakantie nu al meer gedaan dan we normaal in een hele vakantie doen, dus time to relax. ,s middags zijn we naar het regenwoud gereden en hebben we een wandeling gemaakt. prachtige bomen bekleed met mos...heel grote bomen ook. Het was indrukwekkend. Daarna lekker gegeten en morgen gaan we vroeg op pad om de getijdepoelen te bekijken op rialtobeach. en dan hebben we het hier wel gezien. Er is hier van alles gebaseerd op het boek Twilight. veel jonge meiden hier die het zien als een soort bedevaartsoord. Maar er staan ook veel panden leeg en zijn niet onderhouden en dat geeft alles een ietwat troosteloze aanblik. gelukkig is het weer wat opgeknapt en is het nu zo'n 21 graden.

1. Nancy en Jurgen:
    1 augustus 2012
    Goed zo, lekker lummelen, relaxed en niets hoeft. Rondkijken kun je ook vanaf een draaiende bureastoel:-)
    Neem de tijd.
    Wij wensen jullie mooie dagen. Iedere dag ontbiijten we met jullie verslag. Groetjes van ons
  2. Ruud:
    1 augustus 2012
    Hoi buurtjes,
    Ja het is nu al vast leesvoer geworden bij het ontbijt.
    Top hoor lekker genieten en goed om je heen kijken en de foto's zien we later.

Groetjes verder van allemaal hier.
    Top hoor high five van R2
    (Roos - Radley)
  3. Superfurry:
    5 augustus 2012
    Inge. .... eindelijk weer ingeloggd om jullie verslagen te lezen. Kan niet wachten alles van jou te horen. ... en ja relaxen moet ook op vakantie....xxxx