tja, dat weer he?

12 augustus 2012 - Reedsport, Oregon, Verenigde Staten

We kunnen er maar niet over uit. Dan ga je naar de twee staten van Amerika waarhet het meeste regent, en dan heb je al twee en halve week gewoon heerlijk weer en geen drupje regen gehad. Het schijnt dat de oogsten in Amerika voor een groot deel allemaal mislukt zijn  door de hitte.....wij genieten volop! We zijn wel vanmorgen uit een zeer mistig crescent city vertrokken, maar al gauw kwam de stralende zon tevoorschijn. de rit langs de kust van oregon was mooi, maar we zijn nu toch ook vooral op weg terug naar seattle. vannacht slapen we in een resort aan een groot meer, waar de jingens heerlijk kunnen zwemmen en kanoen. op het balkonnetje achter zitten zwaluwtjes te broeden en de kopjes van de kleintjes steken over het randje van het nestje. zo schattig. ik blijf me verbazen over de gigantische bakken die hier rijden. En over de caravans heb ik het dan nog niet eens. Bij ons zit iedereen buiten op een camping, maar hier staan ze gewoon op een asfaltweg, schuiven dat ding uit, zodat hij nog groter wordt, en ze gaan erin zitten. op deze camping heb ik nu voor het eerst vrouwen in een badpak zien rondlopen. Niet dat dat zo'n fraai gezicht is,maar ze krijgen in ieder geval een gezonder kleurtje. ik voel me hier bijna slank :)))

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Nancy en Jurgen:
    12 augustus 2012
    We lezen nog steeds iedere ochtend jullie verslag en het is jammer als er even niets is. Dat voelt vreemd, een beetje eenzaam zelfs. Maar...Nancy vroeg zich af....geniet Toon nog wel van dit alles? Je leest niets over hem....Ze maakt zich zorgen over hem. Misschien dat 3 weken Texel ook niet zo slecht was. We hebben daar ook een goede brouwerij met Texels Skuumkoppe, zandbergen, een meer, aftandse hokken (voor Duitsers) hollandse squirrels, zeerobben en lepelaars. Je moet ook in een vreemde taal in de winkels spreken en het is vaak ook erg druk bij de boot. Tja, zomaar even een gedachte van ons... Groetjes van ons (en vooral aan Toon).
  2. Opa en oma:
    12 augustus 2012
    We vinden het nog steeds een fantasties idee van jullie om op deze manier niet alleen van de verhalen te genieten ,maar vooral de afstand wat minder groot laat lijken.Hebben we het goed begrepen dat er in Amerika ook zoiets bestaat ,als de gewone wereld ?.Veel plezier in de buurt van Seattle en tot wederhoren! Groetjes Oma en Opa